Friday, October 22, 2010

SKUADRON SAT MOTOCROSS MENGGEGAR DI LATA CERMIN

Assalamualaikum & salam sejahtera semua..Apa cerita kali ni..? aku ada story nak mory ka korang neh..tapi entah ler boleh ke tak aku tulis panjang-panjang memandangkan aku amatlah cibuk di tika dan saat ini..cewah..walaupon aku sedemikian, tatapi aku mempaksakan diri jua..demi korang la..yertak..korang mesti eXcited nk tau apa plak perkembangan dan xtvt kami di SAT ni kan..kan..kan..?..actually 'berita tertunda' ni aku tak menjoinkan diri pon walau barang sesaat..ni yang den ponin palo ni eh, nak cito apo nyo, den tak poei pon xpdc ni..ah..masalah negaro ni..sampai ke Soromban lak den..aduyai...tapi oleh kerna tanggungjawab diberikan kpd aku utk menghandle urusan 'penerbitan & penyiaran' ni maka aku akan pastikan sebarang cerita dan berita pasti akan tersiar dengan mengikut suka hati aku.(kalu abih segan pon aku siarkan gambar2 tanpa karutan pon ok kan..ehe) OK, berbalik kepada cerita yg nak disampaikan, pada tarikh 16 Oktober 2010, Sabtu. yang lalu 'Skuadron SAT Motocross' bergabung bersama geng Sg. Kob MotoCross..kira2 10 org perempit merempit ke satu destinasi tumpuan kaki -kaki 4x4 & Motocross di  Kawasan Grik nun, yakni Lata Cermin namanya..(lata ni pon den tak ponah poei..camno nih..huhu)...macam besa lah..kalu dah merempit dalam utan nih macam2 la kejadian yang berlaku..nek bukit, turun bukit, lompat sana sini, cross sungai, cross titi, ada yg jatuh ada yg bangun (dah jatuh bangun la, yertak..cap ayam punya ayat..apara)..meriah giler..lutong pon leh jatuh pokok dengan bunyi eksoz yg sungguh mengayat hati sanubari tu..menggegar dunia...mcm lagu adam & stacy tuh..Xpdc kali ni bertambah meriah pabila kedatangan kami di sambut dengan geng Motocross dari Taiping & Baling yang sampai lebih awal...pergh kenderaan depa nih betoi2 ho liau woo..okey oleh kerna masa pon mencemburui aku..korang tengoklah gambar2 yg ada..kalu rajin korang buat karangan sendiri berdasarkan gambar2 tu..pastu hantar kat cikgu Bahasa Melayu  okey...ehe
Bahan tunggangan ..pergh..ho liau

Acara Redah Sungai..ada beran..skill yg tinggi utk mengawal motor dari terbalik amat diperlukan.. 
 Semangat berpasukan..apa yang penting kerja sama..
utk mengatasi sebarang halangan teamwork menjadi keutamaan..

feet note : kot ada apa2 komen & cadangan korang komen2 ler yer..

No comments:

Post a Comment